bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Isnin, 5 Disember 2011

huuumm...:(

Aku demam... demam semalam tak sembuh2...... aku menanti kesembuhan diri aku..... di tambahkan lagi stress yang tak pernah henti2.. macam mana aku nak sembuh?? aku demam.. tak ada yang ambil peduli... orang lain demam ada ubat... tapi aku?? tak ada...... aku tak pandai cari ubat time aku demam.. tak ada sape2 yang tahu betapa aku demamnya sekarang..... aku demam diiringi kesunyian dari semalam.. apatah lagi hari nie.. demam semakin parah.. badan aku panas sangat dari semalam.. pening lak tu...... sepatutnya semalam aku kena ambil ujian lesen L.. tapi,aku demam.. Hari ini pun sama... mungkin esok aku akan ambil ujian tu jika aku ada semangat untuk sihat semula.......... perrgghhh.. jiwang siot aku.

0 comments:

Catat Ulasan