bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Sabtu, 14 Januari 2012

Al-Fatihah...

Aku harap sesiapa tolong sedekahkan al-fatihah kepada salah seorang rakan sesekolah yang baru meninggal duni kira2 jam 1.45 tengah hari tadi akibat terlanggar lori TNB.... walaupun aku tak rapat dengan dia,aku selalu terserempak dengan dia ketika nak parking motor di sekolah dan ketika hendak pulang ke rumah.... sebelum kejadian terjadi,ketika aku nk pergi tapak parking,arwah tak tengok belakang ketika dia nk masuk tempat parking.. arwah belok ke kanan tetapi aku ada kat kanan dia dan terlanggar sikit motor aku tapi aku cover dan x jatuh sebab sikit je... setelah aku selesai letak motor,aku berjalan masuk ke kawasan sekolah dan pandang dia tapi aku tak ada lah marah dia tapi sebaliknya.. itu lah kali terakhir aku pandang dan melihat wajah dia.... aku sedih sangat yang tu............. :'( aku tak penah kehilangan orang buat selama-lamanya yang selalu aku nampak... dan yang paling menyedihkan aku,dia sama baya dengan aku dan kami akan menduduki peperiksaan besar tahun nie... ya Allah........................ kuatkan lah hati keluarganya..........

0 comments:

Catat Ulasan