bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Jumaat, 20 Januari 2012

cuti cuti cina??

aku cuti sekolah selama seminggu tau.... 9 hari la campur sabtu ahad.. hhehee..
nak tau tak aku nak pergi mana cuti nie??
hihihi.... aku pergi pahang dan kelantan..
aku pergi pahang sebab nak ambil atuk aku...
pastu nak pergi kelantan buat ape???
haha... sebenarnya sepupu aku kahwin sabtu@ahad nie...
aku bertolak malam nie sebab kelantan kan jauh.... pastu nak singgah pahang lagi...
haaaaa.. kan tak ke botak kepala ayah aku nak drive...
nasib baik abang aku pun ikut sekali...boleh tolong ayah aku...
ganti2 drive.. haaa... mungkin ambil lebih kurang 9 jam  dari temerloh,pahang ke pasir putih,kelantan..
hehehee.. mesti penah tak abis2 duduk daam kereta.. i hate sleep in car !!!!
doakan aku selamat tau...... AMIN....




                                                                                                                 

0 comments:

Catat Ulasan