bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Sabtu, 22 Oktober 2011

kelmarin hari malang sungguh..

nie la nak cerita... kelmarin aku gaduh besar dengan kekasih aku.. sebab?? mungkin sebab aku sakit hati dengan dia.. dan memang pun... aku geram gila dengan dia.. member aku cerita dekat aku yang kekasih aku ada chat dengan dia dekat facebook.. tujuan dia sebab dia nak member aku jadi mata-mata dia untuk tengok aku.. aku masih boleh terima lagi.. depan member aku masa dia cerita pasal tu,aku senyum lagi.. ye la.. tak nak la tunjuk marah kan.. tapi yang tak boleh aku terima sebab kekasih aku minta nombor dia. tapi member aku tak bagi.. dan kekasih aku bagi nombr dia kat kawan aku.. siapa tak bengang kalau kekasih sendiri buat cam tu kat belakang2 kita.. serius la aku cakap yang aku memang tak suka dia dekat dengan mana2 perempuan.. kalau mesej2 agy la.... tak suka la.... huhuhu..  dan aku nak tambah benggang aku nie,aku tanya member aku 'ape panggilan korang time mcg??' meletus kepala otak aku masa dia cakap 'saya awak'. tp member aku cerita juga yang mula2 kekasih aku panggil dia dengan nama gelaran dia.. huumm.. tu la lelaki.. masa tu,aku tak sangka yang dia macam tu.. aku ingat selama ni,,dia lelaki lain dari yang lain.. tapi,lebih kurang je lelaki yang berada di sekeliling aku... lagipun dalam hal ni member aku langsung tak salah.. dia berterus terang dengan aku.. dia cerita dari awal hingga akhir.. dan aku tahu dalam satu perhubungan tak perlu masukkan orang ketiga... tak kisah la sesiapapun.. asalkan namanya manusia.. dalam hari yang sama,aku tak online facebook dan tak buka blog langsung.. sebab??? sebab ayah aku rampas broadband.. ayah aku marah sebab penutup broadband hilang.. tak pasal-pasal aku yang kena.. hari tu la hari yang paling stress. langsung tak ada tempat nak meluahkan....... dan keje aku hanya tidur untuk tenangkan fikiran..




tapi sekarang dah ok2 je.. petang tadi tetiba ayah aku tanya dah jumpa ke penutup tu.. aku jawab tak jumpa.. dan ayah aku pun bagi la balik broadband tu... hahaha.. aku tahu mesti ayah aku bagi balik.. sebab,lagipun buat pe ayah aku simpan lama2..... membazir lah duit dah bayar.. hahaha.... dalam hati aku,, tu laa.. lain kali beli broadband celcom punya........ kan tak hilang2...........






0 comments:

Catat Ulasan