bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Selasa, 18 Oktober 2011

Peperiksaan Agama Islam

Susah!!!! walaupun aku dah dapat soalan bocor sebab ada sekolah lain yang dah buat exam, dan dah banyak aku baca di saat akhir,exam hari nie tetap susah........ aaaaaaa.... banyak gak aku tinggal tempat kosong dan main hentam je... yang tak boleh nak blah nye,,,setiap kali exam,,,mesti aku ada tanya member sebelah aku.. hihiihii.. tu lah tuuan aku duduk sebelah dia... hihihi.. kecuali mathematics.. sebab susah lah nak tanye semua tentang pengiraan.. hehehe.. tanya sikit je.. tak banyak pun.. saling kongsi jawapan la katakan.... hehehe...

0 comments:

Catat Ulasan