bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Ahad, 20 November 2011

Aku main pergi je mana2...

Dari hari khamis,aku main ikut je pak cik aku nak pergi Kedah(pak cik aku cakap lah..).. hari ini,baru aku tahu langkah2 sebenarnya sebelum pergi ke Kedah.. hahaha... aku main ikut je walaupun tak tahupape.. haha... sengal je.. huhu.. hari ini jam 9 pagi aku bertolak dari penginapan kat Ipoh,Perak ke Kedah. aku ingat kan terus pergi kat rumah sepupu aku.. rupa2nya singgah kat rumah arwah abang pakcik aku yang anak ke empat.. huhuuhu... esok baru kami bertolak ke destinasi yang betul2 ingin di tuju kot.. kot la... hehehee... InsyaAllah.. Doakan aku selamat..!!

0 comments:

Catat Ulasan