bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Sabtu, 19 November 2011

macam2 tempat aku pergi.. hihihi..

hehehe.. hari nie aku di ajak oleh sepupu aku untuk pergi ke Kedah.. pergi Kedah sebab nak pergi tengok cucu baru mak cik dan pak cik aku.. hehe.. sebelum kami semua pergi ke sana,kami pergi ke Cameron Highland.. buat kali ke dua aku prgi sana.. hehe.. ketika sampai ke sana,cuaca hujan.. aku menggigil2 kesejukan..huhuhuhu..... time hujan macam nak berhenti,kitowang singgah kat gerai2.. sepupu aku beli buah strawberi 4 packet.. aku dengan sepupu aku je yang makan.. mak cik aku takut masam. hehe.. pakcik aku tak gemar sebab masam.. haha... tiktoktiktok dah nak gerak ke destinasi... kami terpaksa tidur kat ipoh dahulu sebab driver penat ler.. rehat2 dulu kat rumah peninggalan arwah ibubapa pak cik aku.. keesokan hari baru kami bergerak ke kedah.. :)

0 comments:

Catat Ulasan