bear gantung


kilat2..


don't copy

anak panah

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Blue Pointer

welcome

KELIP2

Cari Blog Ini

dashboard

insta, fb

Instagram

bird twitter

kucing


Jumaat, 18 November 2011

Bosan+malang+seram= ?..

semalam balik kampung... Kampung yang sentiasa bosan dan boring.. tapi ada yang best jugak.. tak ada lah memanjang bosan.. hihihi.. yang tak bosannya adalah asyik main netbook.. nasib baik bawa netbook nie.. hihi.. dan nasib baik sempat mintak adik pendrive sebab dalam pendrive adik aku ada banyak game.. hehehehee.. tak lah boring sangat main game.. tapi muak sikit sebab tak berapa nak faham jalan main dia.. hehehe...

yang sedihnya,aku tertinggal simcard salamfone dan maxis.. huhuuhu..  sedih betul time kat dalam kereta.... huhu.. yang paling aku sedih lagi,aku tertinggal beg dompet juga.. barang paling beharga dalam hidup aku...huwaaaaa..... ;( tak dalam belanja2 kat kampung nie... dah laboring kat sini.... dalam makan coklat kan best....... huhhu.. selamat tinggal coklat...... huwaaaaaaaaaaaaa......

Selepas aku dah sampai kat kampung,timtu malam2.. dalam pkul 11 malam... aku dengan mak aku di serami oleh nenek aku dengan cerita ada Orang Minyak kt kampung aku nie... tahu2 la apa kerja orang minyak nie... semua risau tentanng nie.. huuhuu..apatah lagi aku... tolong.... nak balik............ aaaaaa...... nenek aku cakap lagi orang minyak nie nak kuat kan ilmu dia.. nie bukan reka2 tau.. memang betul ada.... perrgghh.. seram betul..... nenek aku cakap lagi,orang minyak tu boleh nampak kita tapi kita tak boleh nampak dia.... adooiii.. meremang bulu roma aku.... huuh.. seram sejuk....... nasib baik tak tidur dalam bilik.. dekat ruang tamu jedengan mak ndan adik2 aku... hehehe...

0 comments:

Catat Ulasan